Hoe werkt het


Wanneer je tarieven en aanbieders vergelijkt, wil je natuurlijk wel zeker weten dat de informatie die je hiervoor gebruikt, klopt. Daarom leggen we je graag uit hoe Businessmind te werk gaat en ervoor zorgt dat je de juiste informatie krijgt en eenvoudig kunt overstappen.


Dagelijks onderzoek naar klanttevredenheid

We meten doorlopend hoe tevreden klanten zijn over hun aanbieders. De persoonlijke ervaringen van jou en andere klanten van Businessmind worden gebundeld en verspreid. Je hebt toegang tot deze informatie via de website.


Onze samenwerkingen met leveranciers

Businessmind kiest ervoor om te werken met een groep leveranciers die duidelijke voorwaarden hebben en op een transparantie manier communiceren. Hun serviceniveau en prijsopbouw kan verschillen. Het is aan jou om te bepalen welke prijs of service het beste bij jouw bedrijf past. Wij werken met betrouwbare aanbieders. Door de jaren heen bieden zij stabiele, scherpe en gezonde producten.


Hoe vergelijken wij de aanbieders?

Klantervaringen en objectieve prijsinformatie bepalen samen welke aanbieders wij selecteren voor het aanbod op onze website. Daarnaast kijken we onder andere naar de volgende aspecten: Energie; oorsprong energie (grijs/groen), prijs en service/betrouwbaarheid leverancier Internet, vast bellen en digitale televisie; snelheid internet, zenderpakket, prijs, service/betrouwbaarheid provider, Mobiele telefonie; aantal GB, aantal belminuten, contractduur, prijs, toestelkeuze en service/betrouwbaarheid provider Verzekeringen; polisvoorwaarden, tarieven, dekking en service/betrouwbaarheid maatschappij. Autolease; contractduur, aantal km, bijtelling, winterbanden, vervangend vervoer en service/betrouwbaarheid provider.


Wat ontvangen wij graag van jouw bedrijf?

Jij als klant bent voor alle andere websitebezoekers een waardevolle bron van informatie. Jouw ervaringen zijn namelijk de basis voor onze selectie van leveranciers. Daarom zullen we je af en toe vragen naar je ervaringen en je hiervoor per e-mail of telefonisch benaderen.

Wij zijn ervan overtuigd dat het belangrijk is om krachten te bundelen. Wanneer we informatie delen en vragen of problemen bij leveranciers boven tafel krijgen, zullen zij naar ons luisteren. Immers, samen staan we sterk. Ook wanneer je een klacht hebt over de handelswijze van leveranciers waarmee Businessmind samenwerkt, kan je ons om hulp vragen. Sterker nog, dan willen we heel graag dat je ons om hulp vraagt!


Beëindiging klantrelatie

Natuurlijk vertrouwen wij op een lange klantrelatie met jouw bedrijf. Maar mocht je niet langer informatie of producten van ons willen ontvangen, of niet langer gebruik willen maken van onze dienstverlening, dan kun je dat altijd aan ons laten weten. Stuur een mailtje naar info@businessmind.nl en wij stoppen dan onze informatievoorziening aan je. Natuurlijk blijft onze website altijd vrij toegankelijk en mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van onze producten of dienstverlening, dan kan je je eenvoudig opnieuw aanmelden.

Kunnen uw
energiekosten omlaag?