Veel zzp’ers en mkb’ers betalen teveel voor hun telefonie en internet.


Bekijk nu heel eenvoudig wat voor jouw bedrijf de meest voordelige keuze is, rekening houdend met internetgebruik, belgedrag en evt. televisie-wensen.

Hoe werkt het?


Kijk hoeveel je kunt besparen op TELEFONIE/INTERNET en vergelijk diverse providers


Verder





Hoe werkt het?


1



Jouw situatie


Je geeft aan wat de specifieke wensen voor jouw bedrijf zijn op het gebied van internet, (vaste) telefonie en evt. zelfs televisie.


2



We zoeken de beste deal


Wij zoeken welk contract bij welke provider het beste bij jouw bedrijf past en laten je online de verschillende mogelijkheden zien.


3



We regelen je overstap


Als je voor jouw bedrijf de beste keuze hebt gemaakt, kan je direct online de overstap maken. Vervolgens ga jij besparen zonder dat je er ook maar iets van merkt. Behalve in je portemonnee dan!







Waarom bij ons?


1



We besparen je geld en gedoe


Contracten op het gebied van vaste telefonie, televisie en internet vergelijken, de beste deal voor jouw bedrijf uitzoeken, je oude contract opzeggen en je aanmelden bij een nieuwe provider is een heel gedoe. Wij regelen het allemaal voor je, zonder kosten, zodat jij je tijd gewoon in je eigen bedrijf kan steken.


2



Beste prijs / kwaliteit


Wij zijn niet ten koste van alles op zoek naar de allergoedkoopste oplossing, maar selecteren op basis van je huidige gebruik en toekomstige wensen het beste abonnement voor jouw bedrijf. Het gaat ons dus niet alleen om geld besparen, maar ook om er bv. voor te zorgen dat je internetsnelheid optimaal is, dat je vaste telefonie contract perfect afgestemd is op je belgedrag en dat je bv. mobiel bereikbaar bent op je vaste nummer.


3



We weten wat we doen


Wij hebben sinds 2011 via onze grote zus Consumind ongeveer 10% van de Nederlandse huishoudens geholpen met budget gerelateerd advies op het gebied van o.a. energie, telecom en verzekeringen. Businessmind is ontstaan nadat er veel Consumind-klanten aangaven geholpen te willen worden met besparingen en advies voor hun bedrijf. Uiteraard wilden we dat graag.







Veelgestelde vragen

Nee, na de daadwerkelijke overstap naar een nieuwe aanbieder/provider ontvang je hierover eerst een schriftelijke bevestiging en/of e-mailbericht. Je hebt dan veertien dagen wettelijke bedenktijd. Besluit je in deze periode dat je er toch van afziet, dan kan je de overstap met één telefoontje of mailtje annuleren bij de nieuwe provider.
Om een weloverwogen keuze te maken, kan je je bijvoorbeeld afvragen of je bij een overstap naar een andere aanbieder:
• kunt besparen op de kosten;
• voor hetzelfde bedrag goedkoper kan bellen, sneller internet of meer TV-zenders kan krijgen;
• een betere service krijgt.
Als je één van bovenstaande vragen met ‘ja’ beantwoordt, dan kan een overstap voor jouw bedrijf interessant zijn. Wij kunnen je uiteraard helpen met het maken van een keuze
Nee, als je switcht van provider kan je over het algemeen je nummer gewoon behouden. Dit moet je overigens tijdens je overstap wel zelf bij de provider aangeven! De nieuwe provider mag maximaal tien euro vragen voor de service van nummerbehoud.
De drie belangrijkste voordelen bij het overstappen naar een 3-in-1-pakket zijn:
• De combinatie van drie producten kan je een hoop geld besparen; providers bieden namelijk vaak combinatiekortingen aan.
• Alle kosten komen op één factuur, in plaats van op drie aparte facturen.
• Je hebt één aanspreekpunt, waar je terecht kan voor alle vragen.
Over het algemeen bieden providers één of tweejarige contracten aan. Als je wilt overstappen van provider zonder dubbele kosten, dan is het verstandig om goed te controleren of je contractvrij bent. Controleer daarom de contractvoorwaarden van je huidige abonnement. Is de afloopdatum van je contract ergens in de toekomst? Laat dan het nieuwe contract pas ingaan op het moment dat je huidige contract afgelopen is, namelijk een dag nadat uw contract afloopt. Zo voorkom je niet alleen dubbele kosten, maar ook dat je tijdelijk niet kunt bellen, internetten of tv kijken. Heb je andere vragen of is er iets niet duidelijk? Bel ons gerust op 030-7009723

Zit je vraag er niet bij?
Neem met ons op!